Strona Główna Uległość czyni je pięknymi..cesarka z obecnością męża gdzie można zrobićcesarka w UK ile zostaje się w szpitalucesarka w klinice Św Rodzinycesarka w szpitalu przy Wołoskiejcesarka Planowana szpital Praskicesarka krwawienie po stosunkucesarka na Raciborskiej w KatowicachCesarka na Polnej w PoznaniuCesarka Schwedt cenacesarka płyn surowiczy PKP cennik Kraków centrum kształcenia ustawicznego w krakowie centra handlowe-Poznań centra chandlowe kraków projektowanie cennik busy warszaw Centralna Zielonka cennik usług remontowobudowlanych Poradnia Centrum Opole centrum weterynaryjne
 

Uległość czyni je pięknymi..

Temat: Drugi poród
do zuzka
W klinice w której rodziłam prywatnej o bardzo wysokim standardzie
za wszytsko płaciłam 270 PLN w tym :
ZZO, pobyt w 2 os. pokoju, wszelkie niezbęde przybory dla dziecka i
Ciebie, wizyta u gina i anestezjologa.
Z tego co wiem CC na życzenie w tej samej cenie. Ja rodziłam juz tam
raz i chce 2 raz choc boje sie tych 70 km ... ale jade po
jakimkolwiek sygnale ciała i mam nadzieję ze dojadę ...
zerknij sobie na stronkę i zadzwoń i zapytaj wiem że to szpital
cesarek.
stronka:
www.klinika-eskulap.pl/main.html
ja [polecam, poza mna rodziły tam moje 3 kumpele i tez zadowolone
jedna miala dwie cesarki tam, druga tez cesarke i 3 też tylko ja
urodziłam siłami natury ale pod ZZo i nawet spoko bylo


zuzka1919 napisała:

> Jak rodziłam w grudniu 2008 to dziewczyna opowiadała że chciała
dać lekarce 150
> 0
> zł i żeby jej zrobiła cc to sie lekarka nie zgodziła.A w tym roku
w maju
> słyszałam że ordynator za cc bierze 4000 zł.ha na tyle mnie nie
stać.



Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,90026,101014316,101014316,Drugi_porod.html



Temat: CC w Eskulapie - wasze doświadczenia
ninaa7,

Ty się absolutnie nie sugeruj moją cesarką - co człowiek to inna sytuacja i co
najważniejsze: inny próg bólu !!! Sąsiadka z łóżka obok opowiadała, że w
czwartek rano klinikę opuszczała dziewczyna po cc, która wręcz goniła i to z
dzieckiem na ręku,więc i ona myślała, że tak będzie ...
Ja mimo wszystko polecam Eskulapa, bo lekarze i opieka (poza pewnymi wyjątkami
jak to wszędzie bywa) była super - tego w szpitalu raczej Ci nie zapewnią,w
wojewódzkim musisz być z dzieckiem na sali i nie ma zmiłuj się- i to też nie
moja opinia tylko kogoś kto tam rodził. A dziecko faktycznie masz duże więc
Kawulok ma rację - cc jest wskazana.
Ja nastwiłam się na łatwieńki poród i 'po porodzie' - było nieciekawie.Ty
nastaw się, że może być róznie - i pewnie będzie dobrze !!! czego serdecznie Ci
życzę !!!!! Powodzenia
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,36868,46844301,46844301,CC_w_Eskulapie_wasze_doswiadczenia.html


Temat: sale porodowe - pytanie
esculap
jak ja rodzila, to zadna nie urodzila naturalnie, a bylo nas ok 10. jak rodzila
moja kuzynka, ktora chciala naturalnie, ale sie nie zgodzili, to wtedy rodzily
naturalnie chyba 4 i skonczylo sie to 3 cesarkami. jak przyszla do mnie polozna
i uslyszala esculap, to powiedziala, ze wlasciwie to se na zyczenie wzielam
cesarke, bo tam to same cesarki robia, ze naturalnie tam nie rodza. W takim
razie ty masz szczescie.

Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,36868,50918592,50918592,sale_porodowe_pytanie.html


Temat: ESCULAP PRYWATNA KLINIKA POŁOŻNICZA czy ktoras tam
ESCULAP PRYWATNA KLINIKA POŁOŻNICZA czy ktoras tam
chcialm zapytac czy ktoras z Was rodzila w klinice polozniczej Esculap w
Bielsku , jezeli tak to czy bylaby uprzejma podzielic sie opinia na temamt
tej kliniki, ogolnie swoimi wrazeniami......
a i jeszce jedno slyszalam ze tam mozna wykonac cesarskie ciecie na
zyczenie , czy to prawda???
Z gory dzieki
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,53,16086170,16086170,ESCULAP_PRYWATNA_KLINIKA_POLOZNICZA_czy_ktoras_tam.html


Temat: Klinika Eskulap - ktoras z Was chodzila?
a co takiego się naczytałaś?? ja jestem po cesarce w eskulapie, moje
dziecko ma 3 lata i rozwija się super. Kawulok super wszystko
zszyła, blizna jest juz biała, ogólnie mało co widać. Cesarkę miałam
na życzenie i drugie dziecko napewno tak urodzę. Wiadomo że
przypadki są różne ale po cesarce nie miałam żadnych pęknięć,
problemów z oddaniem moczu, normalnie nosiłam dziecko... wszystko ok
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,53,72567718,72567718,Klinika_Eskulap_ktoras_z_Was_chodzila_.html


Temat: Klinika Eskulap - ktoras z Was chodzila?
Witam, ja również w Eskulapie miałam 2 porody, jeden, siłami natury
w 2004 roku i było naprawdę wszystko super, drugi w tym roku, w
sierpniu miałam cesarkę na życzenie i muszę powiedzieć niestety, że
obsługa w Eskulapie przez personel pomocniczy tj.pielęgniarki wiele
pozostawia do życzenia, nie różni się już wiele od warunków
szpitalnych, w których rodziłam 15 lat temu. Eskulap idzie już na
ilość, a nie jakość, coraz mniej zadowolonych pacjentek stamtąd
wychodzi.Wprawdzie czwartego dziecka już nie planuję, ale gdyby co,
nie poszłabym już do Eskulapa.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,53,72567718,72567718,Klinika_Eskulap_ktoras_z_Was_chodzila_.html


Temat: ŚLĄZACZKI !! CC na życzenie, gdzie ?
W Bielsku robią na życzenie w Klinice prywatnej Eskulap, która ma umowę z NFZ i
za cesarkę bez wskazań medycznych płaci się 700zł(jeśli należysz do śląskiej
kasy).Przynajmniej tak było w zeszłym roku, myślę że się nic nie zmieniło. Pozdr
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,13344,8939809,8939809,SLAZACZKI_CC_na_zyczenie_gdzie_.html


Temat: Krotkowzrocznosc a cesarskie ciecie w Bielsku-Bial
Jeśli zależy ci na cesarce to nie potrzebujesz specjalnego zaświadczenia. Esculap robi cesarki na życzenie pacjentki.
pozdrawiam
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,36868,66450472,66450472,Krotkowzrocznosc_a_cesarskie_ciecie_w_Bielsku_Bial.html


Temat: Klinika Eskulap - ktoras z Was chodzila?
Witam.Rodziłam w Eskulapie 1,5 roku temu. Poród SN, ze znieczuleniem. Powiem
tylko dziewczynom nastawionym na cesarkę na zyczenie, żeby przemyślały wszystkie
za i przeciw pod katem znieczulenia przy porodzie SN. To naprawde jest poród
prawie że bez bólu. Myślę, że patrząc na dobro dziecka to korzystniej urodzić
naturalnie, a po cesarce jednak jest więcej ograniczeń fizycznych. I jednak jest
to cięcie. Sama nie wiem. Rodziłam pierwsze dziecko SN bez znieczulenia 9
godzin, było ciężko, ale ostry ból zęba jest naprawdę gorszy.( a może myślę tak
z perspektywy czasu?) Przy drugim dziecku poród ze znieczuleniem to niebo i też
jak któraś z poprzedniczek myślałam, że będę po rękach całować anestezjologa za
zastrzyk, który nawiasem mówiąc też nie boli ani trochę. Poród przyjmowała Dr.
Kawulok. od razu zorientowała sie ,że dziecko rodzi sie twarzyczkowo, było
szybkie cięcię i mała cała i zdrowa zawitała w moich ramionach. Cięcie
oczywiście krocza. Poród trwał 2 godz.Ta decyzja Dr. Kawulok zaoszczędziła mi
pewnie dużo sił przy bólach partych, co miało miejsce przy pierwszym porodzie(
nomen omen również twarzyczkowo ) Rodziłam SN i trochę z ryzykiem dla
niemowlaka, zbyt długo wypierałam, a przy tym położeniu to ciężka sprawa.W
przypadku drugiego porodu była szybka decyzja i wszystko dobrze. Troche dłużej
połóg i bóle poporodowe ale to juz inna bajka. Jednym słowem klinike polecam. Ma
sie komfort rodzenia, intymność, miła obsługa. Minusem jak dla mnie jest
standardowe chyba podawanie oksytocyny, porody trochę jak na taśmie, mało
miejsca na całkiem naturalny rozwój akcji, ale też rodzi sie krótko. Dr. Kawulok
wg. mnie jest doświadczonym lekarzem połoznikiem, konkretna i fachowa.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,53,72567718,72567718,Klinika_Eskulap_ktoras_z_Was_chodzila_.html